مدير سازمان تعاون روستايي از شركت تعاوني روستايي ابرارشاهديه بازديد كرد

بنا به گزارش روابط عمومي سازمان تعاون روستايي استان يزد: در اين بازديد مدير سازمان از دفتركار، واحد اعتباری، تأسيسات، امكانات، مراكز خدماتي و توليدي شركت ديدن كرد. سپس طي نشستي با اعضاء هیأت مدیره شرکت به بررسي راهكارهاي استفاده بهينه و ارائه طرحهاي توليدي و خدماتي پرداختند. در اين نشست رئيس و نائب رئيس هيأت مديره گزارشي از فعاليتهاي شركت، توفيقات و مسائل و مشكلات آن ارائه نمودند. كمبود نقدينگي، نبود برنامه ريزي و مشاوره از جمله مسائل و مشكلات شركت عنوان شد.

در ادامه مدير سازمان تعاون روستايي از شركت تعاوني روستايي ابرار شاهديه به عنوان يك الگوي موفق استاني ياد كرد و گفت چنانچه از پتانسيل هاي شركت و ظرفيت هاي موجود حداكثر استفاده صورت پذيرد اين شركت مي تواند در سطح ملي الگو باشد. مرشدي بازاريابي و بازاررساني محصولات كشاورزي را مهترين رسالت شركتهاي تعاوني روستايي عنوان كرد و افزود سازمان تعاون روستايي آماده است تا در زمينه ايجاد مراكز عرضه و بازارچه هاي تعاوني، خريد محصول مازاد بر مصرف كشاورزان، ايجاد دفاتر آموزش و مشاوره بخش كشاورزي و توسعه خدمات و فعاليتهاي شركت از جمله توزیع کودهای شیمیایی، سموم دفع آفات نباتی و بذور اصلاح شده تسهيلات ارائه نمايد.

مرشدی با عنايت به اقدامات ترويجي جهاد كشاورزي در زمينه كاشت زيتون در استان و افزایش برداشت محصول زيتون خواستار خريد زيتون مازاد بر مصرف كشاورزان از سوي شركت تعاوني روستايي ابرارشاهديه شد. وي ايجاد صنايع تبديلي و تکمیلی زيتون را در استان ضروري دانست و از اعضای هیأت مدیره خواست تا با کارشناسی و مطالعه و همچنین بازدید از استانهای شاخص اقدام نمایند.

لازم به ذكر است شركت تعاوني روستايي ابرار شاهديه در سال 1352 تأسيس و هم اكنون بالغ بر 3200 نفر عضو دارد. مركز فعاليت شركت شاهديه و حوزه عمل آن روستاهاي گردفرامرز، نصرت آباد، ابرند آباد، خيرآباد، عيش آباد، محمودآباد و شحنه مي باشد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا